پاورپوینت: کنترل شارژ قطبش مقطعی هماهنگ شده برای بهبود پایداری فرکانسی droopبرایEV ریز شبکهها در حضور انبوه منابع تجدید پذیر
۱- عدد فایل پاور(قابل ویرایش) به تعداد ۱۵ اسلاید است(این فایل برای ارائه کلاسی کاشناسی، ارشد و دکتری عالی است)
(پاورپوینت حاضر حرفه ای است و تمام رفرنس نویسی ها رعایت شده و دارای نود های راهنما است)
کنترل شارژ قطبش مقطعی هماهنگ شده برای بهبود پایداری فرکانسی droopبرایEV ریز شبکهها در حضور انبوه منابع تجدیدپذیر
بخشی از متن:
مقدمه
-
مطابق با آمارهاي موجود، سيستم حملونقل يكي از اصلیترین منابع توليد و انتشار گازهاي گلخانهای در سطح دنيا میباشد .بر اين مبنا، واضح است كه الكتريكي كردن خودروها میتواند كمك بسيار شاياني به هدف غايي كاهش آلودگي در سطح دنيا نمايد .تابهحال، انرژي موردنیاز سيستم حملونقل از منابع نفتي تأمين گرديده است، اما با الكتريكي كردن خودروها امكان توليد انرژي موردنیاز خودروها از منابع انرژي الكتريكي فراهم میشود. لذا، میتوان منابع انرژي تجدید پذیر را نيز بهمنظور تأمين انرژي الكتريكي بكار گرفت. بررسیهای گوناگون نشان دادهاند كه استفاده از خودروهاي الكتريكي تا %۳۲ ميزان آلودگي گازهاي گلخانهای را در مقايسه با خودروهاي سنّتي كاهش خواهند داد [۶ [حتي با استفاده از نیروگاههای فسيلي بهمنظور توليد انرژي الكتريكي، خودروهاي الكتريكي بازهم میتوانند آلودگي كمتري در قياس با خودروهاي سنّتي توليد نمايند. با توجه به اين مباحث، بسياري از سازندگان خودرو در سراسر دنيا متوجه اهميت و نقش خودروهاي الكتريكي در بازارهاي آينده شده و رو به توليد انواع اين خودروها آوردهاند.
روشهای خطی
-
روشی که بهصورت گسترده مورداستفاده قرار میگیرد خطی سازی آن و استفاده از برنامهریزیهای خطی است. مزیت این روش این است سیستمهای با ابعاد بالا میتواند در دورهی زمانی طولانی میتوانند حل شوند و به یک پاسخ بهینهی سرتاسری دست یابند. هدف عمومی ریز شبکه این است تا هزینهی راهاندازی را در بازههای زمانی گسسته بهینه کند تا به این صورت بتوان عملکرد طراحی خاصی را در یک دوره طولانی موردبررسی قرارداد.
روشهای غیرخطی
-
برخی از تحقیقها از برنامههای غیرخطی برای حل مسئله استفاده کردهاند که برای این منظور برنامهریزی دوجملهای و یا برنامهریزی غیرخطی عمومی مورداستفاده قرارگرفتهاند. این روشها معمولاً مسئله را برای کل سال بهصورت همزمان حل نمیکنند چراکه تعداد متغیرها افزایش مییابد و باعث میشود که مسئله دارای پیچیدگی محاسباتی بالایی شود.
چهار چوب تحقیق
-
جداسازی انرژی ذخیرهشده در مقابل توان تولیدشده
-
چهارچوب کنترل شارژ در حضور خودروهای
-
الکتریکی و استراتژی توزیع توان
-
ویژگیهای تنظیم فرکانس برای تجمیع کنندهی خودروهای الکتریکی
-
استراتژی کنترل قطبش
نتیجه گیری
-
در این تحقیق یک استراتژی کنترل شارژ قطبش بخشبندی شده برای تجمیع کنندههای خودروهای الکتریکی پیشنهاد دادهشده است. همهی خودروهای الکتریکی فقط در حالت شارژ عمل میکنند بدون اینکه اثر بدی بر طول عمر باتری داشته باشند. برای غلبه بر حل چالش متغیر بودن توان شارژ خودروها، یک فاکتور اینرسی مجازی در استراتژی کنترل مورداستفاده قرارگرفته است. نتایج حاصلشده بیانکنندهی موارد زیر هستند.
پاورپوینت,پاورپوینت در مورد کنترل شارژ قطبش مقطعی هماهنگ شده برای بهبود پایداری فرکانسی droopبرایEV ریز شبکهها در حضور انبوه منابع تجدید پذیر,پاورپوینت: کنترل شارژ قطبش مقطعی هماهنگ شده برای بهبود پایداری فرکانسی droopبرایEV ریز شبکهها در حضور انبوه منابع تجدید پذیر,پایان نامه,شبیه سازی,کنترل شارژ قطبش مقطعی هماهنگ شده برای بهبود پایداری فرکانسی droopبرایEV ریز شبکهها در حضور انبوه منابع تجدید پذیر,متلب,مدلسازی,مقاله
درباره این محصول نظر دهید !